Efektivní personální práce v sociální sféře

Konference u příležitosti Světového dne sociální práce a Roku povolání ve Slezské diakonii se koná pod záštitou náměstka primátora Ing. Zbyňka Pražáka. 

📅 6. března 2025, 8:30 - 15:00 hodin

🏢 Magistrát města Ostrava

Důležité je rozpoznat budoucnost, která již nastala. 
Peter F. Drucker

Pojďte s námi přemýšlet o personální práci, přijďte se inspirovat a sdílet!

 

Konferenci pořádá Slezská diakonie a Magistrát města Ostrava.

 

img

Program

Podmínky pro personální práci

8:30 - 10:00 hodin

Personální práce se nedá realizovat bez podpory vedoucího zaměstnance a bez personalisty, který je za kvalitu personální práce odpovědný.
Personalistika potřebuje zázemí pro svou práci.
Mezi podmínky dobré personální práce patří i silná organizační kultura a důraz na kvalitu sociální služby. 

Aktuální problémy současné personální práce

10:30 - 12:00 hodin

V mnoha organizacích sociálních služeb pracují lidé, kteří patří mezi střední generaci a řada zaměstnanců bude v následujících letech odcházet do starobních důchodů. Společným tématem je rovněž poptávka po zdravotnickém personálu a jejich akutní nedostatek na trhu práce. V této souvislosti je zřejmé, že se organizace neobejdou bez mladých lidí, bez kvalitního náboru, ale i dobrého zapracování nových zaměstnanců. Ale jak je oslovit a udržet? A jak zajistit spolupráci, dobré vztahy mezi zaměstnanci napříč několika generacemi? A jak se popasovat s digitalizací HR?

Workshopy

13:00 - 13:45 hodin

Závěrečný blok

14:00 - 15:00 

Shrnutí, praktické návody pro použití 
Závěrečná diskuze 


Kiosky

V průběhu přestávek možnost diskuse s přednášejícími jednotlivých bloků. 


 

Medailonky přednášejících 

 

Mgr. Zuzana Filipková, Ph.D.
Přednáška na téma: Vztah a role personalisty a vedoucího zaměstnance vs. ředitele

Zuzana Filipková ve Slezské diakonii stála u zrodu většiny sociálních služeb. Podílí se na zavádění a aplikaci strategického a personálního řízení v organizaci. V rámci mezinárodní spolupráce působila řadu let v řídících výborech Eurodiakonie a City Mission. Od roku  2010 vykonává pozici ředitelky organizace. Má bohaté zkušenosti s managementem a vedením lidí.

V příspěvku se zaměříme se na to jaký má význam úzké propojení práce personalisty a vedoucího zaměstnance a jak moc je toto téma důležité pro úspěch organizace.
img

 

 

Konference je určena pro vedoucí pracovníky, manažeřy, personalisty sociálních služeb a úřadů.

Cena konference je 300,- Kč. 

Pro účast na konferenci je nutné zaregistrovat se přes registrační formulář.